۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

جمیری مطرح کرد:

کمبودفضای آموزشی دانشگاه پیام نور بوشهر/لزوم توسعه تحصیلات تکمیلی

کمبودفضای آموزشی دانشگاه پیام نور بوشهر/لزوم توسعه تحصیلات تکمیلی

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور بوشهر توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح پنجشنبه در حاشیه نشست با مسئولان دانشگاه پیام نور اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است که باید با استفاده مناسب از این ظرفیت‌ها زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر استان فراهم سازیم.

وی به نقش بسیار مهم دانشگاه‌ها در توسعه و پیشرفت استان اشاره کرد و افزود: باید شرایط مناسبی برای تربیت نیروی انسانی توانمندی برای فعالیت در صنایع استان فراهم شود که دانشگاه‌ها در این زمینه نقشی بسیار مهم دارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به نشست خود با سرلک رئیس دانشگاه پیام نور کشور اشاره کرد و بیان داشت: در این نشست به بحث و بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور در سطح استان و به ویژه حوزه انتخابیه پرداختیم.

جمیری تصریح کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه، تلاش برای توسعه فضای آموزشی دانشگاه پیام نور به علت کمبودهای این دانشگاه به لحاظ فضای آموزشی بود.

وی بیان داشت: مقرر شد تلاش مضاعفی به منظور تملک زمین پیش بینی شده برای این دانشگاه انجام شود و با هماهنگی مسئولان محلی و استانی و نهایتا با تخصیص اعتبار لازم برای ساخت این دانشگاه اقدامات لازم به عمل آید.

جمیری خواستار توجه بیشتر به نیروهای صاحب صلاحیت بومی شد، و اظهار داشت: جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی به عنوان هیئت علمی در دانشگاه و در واقع اولویت قائل شدن برای نیروهای بومی در جذب هیئت علمی از امور مهم است که در این دیدار بر این موضوع تاکید کردم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار شد این امر توسط دانشگاه دنبال، و ما هم تا حد توان کمک و پیگیری کنیم.

وی با اشاره به لزوم توسعه رشته های تحصیلی در این دانشگاه، افزود: اجاد شرایط مناسب برای توسعه رشته های مختلف در مقاطع مختلف به‌ویژه در سطح کارشناسی ارشد دانشگاه های پیام نور در استان نیز از دیگر موضوعات مورد درخواست است.

کد خبر 2487992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha